טיפ קטן על כתיבה שיווקית - כתיבה אפקטיבית

הבלוג של כתיבה אפקטיבית

טיפ קטן על כתיבה שיווקית

איך מזהים כתיבה שיווקית טובה?

אם יש דבר אחד שאתם רוצים שיהיה בכתיבה השיווקית שלכם, זה אופי. ויש סימן אחד חזק וטוב לכך שלכתיבה שלכם יש אופי: מישהו מתעצבן.

זה קצת מוזר ולא מובן מאליו. למעשה, רובנו פוחדים שלא יאהבו אותנו, שלא יאהבו את הטקסט שלנו, שאנשים יחשבו שזה לא מספיק אטרקטיבי ולא מספיק מקצועי. אבל למען האמת, אם יש לכם פה ושם משוב שלילי או מישהי שנעלבת, או איזשהו טרול שצועק "אתה לא יודע על מה אתה מדבר" – יכול להיות מאוד שאתם בדרך הנכונה.

אם תתנו לחשש ממשוב שלילי לנהל את הכתיבה השיווקית שלכם, הדבר המרכזי שתעשו הוא להימנע: אתם עומדים להימנע מלהגיד משהו שמעורר מחלוקת, משהו שעלול להרגיז, משהו שעלול לעצבן ולהעליב. וכמו באוכל, מה שייצא החוצה זה התבלינים שמישהו עלול לא לאהוב: קודם תוציאו את הקארי, אחר כך את הכוסברה, אחר כך את הכמון ובסוף את הפפריקה – והופה, אתם בפולין ולאוכל שלכם יש טעם של כלום.

כתיבה שיווקית עם טעם של כלום היא לא מי יודע מה שיווקית.

אל תנסו לכתוב לכולם. וודאי שאני לא מציע להיות פוגעניים, אבל גם אל תחשבו שאפשר לכתוב לכולם כולם ועדיין לומר דברים בעלי ערך. מוטב לכם להתרכז בקהל שלכם, לכתוב תוכן פחות מובן מאליו, לקחת יותר סיכונים, להרגיז יותר אנשים.

נכון, אתם תאבדו קורא פה ושם. נכון, מישהו יתעצבן. נכון, מישהי תיעלב. אבל על כל אחד כזה, יהיו רבים רבים שיזכרו את התוכן שלכם כי הוא היה שונה. כי הוא לא היה בנאלי. כי הוא לא נראה כמו כולם.

אה, אבל אל תעצבנו את כולם. זה פחות מועיל. וגם לא כל כך שיווקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

למה רק אחד אם אפשר שניים?

לרגל השקת הספר החדש תכתוב תרוויח, שני הספרים ביחד במחיר של 149 ש"ח בלבד, כולל דמי משלוח.

הזמינו מהר לפני שייגמר (: