לא מספיק שיווקי - כתיבה אפקטיבית

הבלוג של כתיבה אפקטיבית

לא מספיק שיווקי

הרגע סיימתי פגישה עם מישהי שאמרה לי על תיאור המוצר שלה, "זה נשמע לי פשוט מדי, מדובר מדי, זה לא מספיק שיווקי". ובאותה נשימה היא גם ביקשה "משהו שאני לא אצטרך להסביר, שאנשים יבינו מה אני עושה כבר בפעם הראשונה שאני אומרת".

העניין הוא כזה: אם תיאור המוצר שלכם פשוט ומדובר – לא תצטרכו להסביר אותו. אנשים יבינו מה אתם עושים כבר בפעם הראשונה שאתם אומרים.

ועוד דבר אחד שכדאי להביא בחשבון: אם אתם עושים משהו חדש שאף אחד א עשה אף פעם, סביר מאוד להניח שייקח לכם יותר ממשפט אחד כדי להסביר את זה. וזה לא כי זה לא מספיק שיווקי. זה פשוט חדש ומיוחד. וחדש ומיוחד צריך לפעמים הסבר נוסף.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

היי, רוצים לקבל ממני תכנים נוספים?

מלאו פרטים כאן!