סדנת כתיבה (וואטסאפ וצ'אט) לנציגי שירות - כתיבה אפקטיבית

סדנת כתיבה (וואטסאפ וצ'אט) לנציגי שירות

סדנת כתיבה (וואטסאפ וצ'אט) לנציגי שירות

יותר ויותר ארגונים עוברים לתמיכה סינכרונית, תמיכה בזמן אמיתי בלקוחות לחוצים. ממהרים. שרוצים תשובה אחת. שלא מוכנים לדבר עם רובוטים. שרוצים שיבינו אותם. עכשיו. שרוצים מענה. מיד!

יותר ויותר ארגונים שולחים יותר ויותר עובדים לחזית. לצ'אט, למסנג'ר, לוואטסאפ. יותר ויותר ארגונים מגלים שהם לא יודעים איך צריך לכתוב ללקוחות שלהם בזמן אמיתי. שמה שעבד בטלפון כבר לא עובד בוואטסאפ. שהטון הולך לאיבוד. והמזג. והווליום. שכבר הרבה יותר קשה להבין עם מי מדברים בדיוק. מה המגדר שם בצד השני? האם אנחנו מדברים עם ילדים? צעירים? מבוגרים? מה מותר להגיד? מה אסור?

ובכלל, איך תאגיד (מכובד) צריך להישמע בוואטסאפ?

הסדנאות לנציגי וואטסאפ וכלים סינכרוניים נותנות מענה לקשיים האלה, מעניקות לנציגי השירות את הגב הארגוני – וגם מכשירות אותם לעבור מהטלפון למקלדת.

 בין היתר, הסדנאות כוללות:

עבודה עם תבניות
סוגיות יוניסקס ומגדר
חימום של התקשורת עם לקוחות
איך לא להיות רובוט
אימוג'יז
כתיבה שירותית
מענה לתלונות
פירוק תלונות ליחידות משנה ותגובה אפקטיבית
איך לקחת אחריות ואיך לברוח ממנה

סדנאות הוואסטאפ הן בנות לפחות שני מפגשים של עד שעתיים. הן כוללות שימוש בכלי הדרכה מתקדמים, חידונים והפעלה מתמדת של המשתתפים. על פי הצורך, ניתן לשלב בשירות גם כתיבת תבניות, עריכת תבניות קיימות, בקרה מתמשכת, מבחני קבלה והתאמה, עזרי לימוד ועוד.

צפריר
052-7294433
bashanpr@gmail.com

ואחרי שכבר הזמנתם, אל תשכחו שכתיבה זה לא הוקוס פוקוס. אתם צריכים הכשרת כתיבה ארגונית אמיתית. אתם צריכים קורס כתיבה עסקי ארוך וממושך. אתם צריכים תהליך. ומכיוון שלא תמיד יש זמן לכל זה, אל תשכחו להזמין את "כתיבה אפקטיבית" ו"תכתוב תרוויח".

אל תשכחו, כדי שהאנשים שלכם לא ישכחו.

היי,
שנייה לפני שאתם עוזבים,
למה שלא תצטרפו אלינו?

להצטרפות השאירו פרטים כאן: