סדנת מייל לנציגי שירות - כתיבה אפקטיבית

סדנת מייל לנציגי שירות

סדנת מייל לנציגי שירות

הארגון המודרני נאלץ לתת מענה ללקוחות בכלים סינכרוניים וא-סינכרוניים. עבודה במייל שונה מאוד מתמיכה אחרת בכתב. לצד ההזדמנויות לתת מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות, המייל כולל גם סיכונים של תקשורת ארוכה, ממושכת ומסורבלת, היפטרות מאחריות ומריחה של אירועי תמיכה. במקרים כאלה, המייל הופך לנטל של ממש שגובה מהארגון מחיר כבד בזמן, כוח אדם, פריון ושביעות רצון לקוחות.

סדנאות המייל הארגוניות מכוונות לקיצור והשבחה של התקשורת עם לקוחות, העלאת שביעות הרצון ושיפור תוצאות בסקרי לקוחות. הן כוללות:

עבודה עם תבניות
אורך נכון לתגובה
איך לקצר
סוגיות יוניסקס ומגדר
חימום של התקשורת עם לקוחות
איך לא להיות רובוט
אימוג'יז
כתיבה שירותית
מענה לתלונות
פירוק תלונות ליחידות משנה ותגובה אפקטיבית
איך לקחת אחריות ואיך לברוח ממנה
ללכת עד הסוף: איך לקצר זמני טיפול ולהביא אירועי תמיכה לידי סיום

צפריר
052-7294433
bashanpr@gmail.com

ואחרי שכבר הזמנתם, אל תשכחו שכתיבה זה לא הוקוס פוקוס. אתם צריכים הכשרת כתיבה ארגונית אמיתית. אתם צריכים קורס כתיבה עסקי ארוך וממושך. אתם צריכים תהליך. ומכיוון שלא תמיד יש זמן לכל זה, אל תשכחו להזמין את "כתיבה אפקטיבית" ו"תכתוב תרוויח".

אל תשכחו, כדי שהאנשים שלכם לא ישכחו.

היי,
שנייה לפני שאתם עוזבים,
למה שלא תצטרפו אלינו?

להצטרפות השאירו פרטים כאן: