מה קורה במעבר בין פגישה לביצוע? לאן הולך המידע? למי? מי צריך לתת אותו, מי צריך לתעד אותו ואיך, איך צריך לכתוב את המידע כך שיהיה שימושי לצוותים ישירים ועקיפים. איך לסכם מידע, פגישות ודיונים באופן אפקטיבי. כזה שיש מה לעשות איתו אחר כך.
מה לומדים:
זיהוי גורמים אחראים
סביל ומחיריו הקשים
הגדרת בעלים: מי צריך לעשות מה, ולמה זה חייב להיות כתוב
משימות קונקרטיות מול רעש
למה בכלל התכוונו?
טסטינג של מידע
חיפוש כפל משמעויות
צפריר
052-7294433
bashanpr@gmail.com
ואחרי שכבר הזמנתם, אל תשכחו שכתיבה זה לא הוקוס פוקוס. אתם צריכים הכשרת כתיבה ארגונית אמיתית. אתם צריכים קורס כתיבה עסקי ארוך וממושך. אתם צריכים תהליך. ומכיוון שלא תמיד יש זמן לכל זה, אל תשכחו להזמין את "כתיבה אפקטיבית" ו"תכתוב תרוויח".
אל תשכחו, כדי שהאנשים שלכם לא ישכחו.