שיעור כתיבה שיווקית - כתיבה אפקטיבית

הבלוג של כתיבה אפקטיבית

שיעור כתיבה שיווקית

היי חברים! אני צריך את עזרתכם. אין לי עבודה! בשיט! אני מתכוון, אין לי חמש שקל לקפה בקופיקס. אין לי שתי שקל למגיה. בקיצור, אנשים, אני צריך עזרה בהתארגנות על עבודה: תולה פוסטרים, שליח (ברגל.) (יחף.) עושה "פו" על זקנים שחם להם (בלי להריק!) הכל. סחבק זורם. העיקר שיהיה פאפלים לשכירות ושקלקלים לקצת אוכל.

(אל תדאגו. זה לא שלי, הפוסט הזה. זה רק ריכוז של כמה עשרות פוסטים דומים שבהם אני נתקל לפעמים בטוויטר ופייסבוק.)

אז הנה שיעור כתיבה שיווקית. בעצם, שיעור בהתנהגות:

אף אחד לא רוצה לעבוד עם אנשים נואשים. אף אחד לא באמת רוצה להעסיק אנשים רעבים. לפעמים אנשים מוכנים לארגן איזה נדבה, אבל מה שעובר לנו בראש כשאנחנו רואים פוסט כזה, זה שאחד כזה שהגיע לעברי פי פחת כנראה לא יהיה עובד כל כך טוב. הוא אולי קצת לוזר, ואנחנו לא רוצים להעסיק לוזרים.

לא כל הפוסטים כאלה גרועים. יש כאלה שרק אומרים שהם גרועים בשיווק ומכירות. שמספרים שהקליניקה ריקה, שאין לקוחות, שהם מיואשים קצת מהעסק הזה, שיש להם "עסק זעיר", שהסדנה שלהם ריקה ואולי תבואו.

האמירות האלה גם הן איומות מבחינה עסקית ושיווקית. אם את כותבת שאין לך לקוחות את לא מעוררת עניין בעסק. את מעוררת רחמים. היית רוצה לקנות מעסק שאין לו לקוחות? אם אתה מספר שהעסק שלך "זעיר", זה נשמע כאילו יש לך לקוח פעם בחודשיים. והוא משלם שני שקלים בכל פעם. זעירים. דחילק.

אל תחפשו רחמים. אל תכתבו שהעסק במצוקה. אל תכתבו שקניתם מכולת לפני חודשיים ואתם חייבים למצוא שותף כי אחרת תפשטו את הרגל.  תכתבו את ההפך: שקשה למצוא זמן פנוי בקליניקה, ושאתם מחפשים שותף במכולת כדי לטפל בפיתוח של כל ההזדמנויות העסקיות שנקרות בדרככם.

אנשים אף פעם לא יודעים ממי לקנות. אבל הם כן נמשכים להצלחה ומתרחקים מכישלון.

אז אפילו אם ממש ממש קשה – אף פעם אל תשדרו כישלון בכתיבה השיווקית שלכם.

מחר סדנה. נדבר גם על זה – ובעיקר על מה כן לעשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

היי, רוצים לקבל ממני תכנים נוספים?

מלאו פרטים כאן!