כן אבל - כתיבה אפקטיבית

הבלוג של כתיבה אפקטיבית

כן אבל

בסדנאות לאנשי שירות לקוחות אני מדבר לפעמים על אנשים שיש להם תשובה על כל מה שתגידו, ואז מישהו מרים את היד ואומר "כן אבל". אז אני עונה לו. והוא אומר "כן אבל". ואני פותח את הפה כדי לענות עוד פעם ומתאפק, וההוא ממשיך: "כן אבל".

לעתים רחוקות הוא שם לב שזה הוא. האיש שיש לו תשובה. הקולגות שלו מהעבודה מחייכים זה לזה במבוכה. הם הרי מכירים אותו מצוין. אם הם צעירים הם זורקים עליו משהו. מעצבן, אבל משלנו.

מה שנכון לשיחות צ'אט של נציגי שירות נכון היטב גם אצלנו. יש אנשים בחיים שלנו – לקוחות, קולגות, אפילו בני משפחה – שתמיד צודקים. שתמיד יגידו את המשפט האחרון.

לא משנה מה אתם מוכרים, לא משנה מה אתם עושים, לא משנה על מה הוויכוח. תזכרו: החיים קצרים מדי. תגידו להם שהם צודקים. לכו שם.

האנשים האלה ממילא ימשיכו את הוויכוח בלעדיכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תכתוב תרוויח - צפריר בשן

למה רק אחד אם אפשר שניים?

לרגל השקת הספר החדש תכתוב תרוויח, שני הספרים ביחד במחיר של 149 ש"ח בלבד, כולל דמי משלוח.

הזמינו מהר לפני שייגמר (: