למה להמשיך לחדש

הבלוג של כתיבה אפקטיבית

להמשיך לחדש

כתבתי כבר על העובדה שעצמאים צריכים להמציא את עצם כל פעם מחדש כדי להמשיך לחדש ולעניין, להביא לקוחות חדשים וישנים ולהביא ערך חדש לשולחן.

מה שנשמט לי אז מהפוסט הוא שהצורך לחדש הוא לא באמת עבור לקוחות. הצורך הזה הרבה יותר עמוק מזה: יש לי חבר שסיפר לי בשבוע שעבר על קורס שהוא העביר כבר יותר מ-15 פעם במשך שש שנים. "אם אני לא אומר משהו חדש", הוא סיפר לי, "אני מרגיש שמשהו בי מת מבפנים".

זו תובנה ברורה למדי אחרי שנים, אבל האמת היא שמי שעושה פעם ביום, פעם בשבוע או פעם בחודש את אותו הדבר מכיר את זה מצוין. אנחנו חייבים לשנות כדי לעניין את עצמנו, כדי שיהיה לנו חשק לקום כל בוקר לעבודה. כדי להפוך לרובוטים שחוזרים על אותן מנטרות שחוקות.

ואפילו אם אתם מרגישים שיש לכם את זה, שאתם המאסטרים של הביזנס שלכם ואתם כבר יודעים בביטחון מוחלט איך לעשות אותו – כנראה הגיע הזמן לשנות משהו. לעשות משהו חדש. לעניין את עצמכם.

למה להמשיך לחדש

זה יביא המון ערך ועניין לחיים שלכם עצמכם, אבל באופן מפתיע – השינוי הזה ירענן את התוכן גם עבור מי ששומעים אותו בפעם הראשונה. במילים אחרות, בכל פעם שאתם משנים את השגרה המוכרת שלכם, רוב הסיכויים שאתם משפרים אותו. כי חשבתם עליו עוד פעם. השקעתם בו עוד משהו. הבאתם אליו עוד ניסיון ועוד ידע ועוד חוכמה. אולי אפילו משהו ששמעתם מתלמיד או לקוח באחת הפעמים שחזרתם על התוכן שלכם.

אל תפחדו לתקן את הדברים שאתם עושים. אפילו אם הם לא שבורים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

למה רק אחד אם אפשר שניים?

לרגל השקת הספר החדש תכתוב תרוויח, שני הספרים ביחד במחיר של 149 ש"ח בלבד, כולל דמי משלוח.

הזמינו מהר לפני שייגמר (: